League Of Legends

Txapelketako babeslea:

Info gehiago: link

ARAUAK.

1. Informazio orokorra

2. kontuak.

Jokalari bakoitzak kontu bat izan dezake webgunean. Hark nahi bezala konfiguratu dezake bere kontua, baldin eta sartutako datuak benetakoak eta egiazkoak badira.

Edozein txapelketatan parte hartzeko beharrezkoa da zure “GameID” sartuta edukitzea profilaren konfigurazioan. Egin beharreko urrats garrantzitsua, gaizki sartutako “GameID” bat edukitzeak lehiaketatik kanporatzea ekar baitezake, edo bestela, bere taldearena.

Jokalari/talde bat bakarrik ez da lehiaketatik kanporatuko baldin eta dagokion “GameID” a gaizki beteta badago, TAG a sartu delako eta ez “GameID” edo jatorrizko “GameID” aren gaineko karaktereei buruzko gutxieneko huts bat egin delako. Jakina, antolakundeak jokalari/talde horri ohartaraziko dio datuak oker bete dituela, eta ahalik eta lasterren zuzendu beharko dituela. Talde bakoitzeko pertsona batek bakarrik eduki ahal izango du gaizki sartuta bere “GameID” a. Hala ez bada, jokalari batzuk gaizki sartutako “GameID” batekin edukitzeak, akatsak txikiak izanda ere, aurretik azaldutako neurriak ekarriko ditu.

Jokalari bakoitzaren erantzukizuna da, erabat, urrats bakoitzean sartutako balioa zuzena izatea. Horrek talde bati eragiten badio, erantzukizuna taldeari dagokio, eta, horrela, ondorioak jasango ditu.

2.2. Ekipoak

Orrialdean talde bakarra sortu ahal izango da klan/talde bakoitzeko. Bakoitzak gehienez 5 jokalari izan ditzake.

2.2.1. Kapitaina

Kapitain bakoitzak kapitain bat edo gehiago izan beharko ditu, hauek administrazioarekin lerro zuzena mantentzeko protestak irekitzeko aukera izango dute eta aurkeztu gabeko aurkariekin topaketak, araudia ez betetzea edo beste hainbat kontu konpontzeko aukera izango dute. Hori arduratuko da bere taldeko kideek “Inbokatzailearen izena” behar bezala sartuta izateaz. Prozedura hori oso garrantzitsua dela gogorarazi nahi dugu, bere “GameID” ez duen jokalari batekin jokatzen duen talde batek porrota ekarriko baitu bere norgehiagokan, lehiaketa deskalifikatzearekin batera.

2.2.2. Kideak

Klaneko kide bakoitza jokalari bat da, eta, beraz, 2.1 puntuan azaldutako guztiak bete beharko ditu. Taldeko kide guztiek eman dezakete izena edozein lehiaketatan, betiere oinarrizko baldintzak betetzen badituzte. Jokalari batek ezin izango du inoiz bi talde desberdinekin lehiatu lehiaketa berean. Hori atzematen bada jokalaria zigortuko dute, eta lehiaketatik kanporatutako taldeak. Erabat debekatuta dago taldeari kide berriak gehitzea txapelketa batean zehar. Ekintza hori eginez gero, talde hori berehala kanporatuko dute lehiatik.

3. Competiciones

3.1.Jokatzeko modua

Txapelketa “erreklutamendu Txapelketa” moduan jokatuko da eta “Inbokatzailearen Grieta” n jokatuko dira. Partida bakoitzeko irabazlea honako helburu hauetako bat lortzen duen taldea izango da: • Talde aurkariak amore ematea (surrender).

• Taldeetako batek aurkariaren taldearen basea suntsitzen du.

3.2. Lehen hautaketa (First Pick)

Seeding hobea duen taldeak, edo halakorik ezean, liskarraren ezkerraldean eta liskarren koadroan goiko aldean kokatuta dagoenak, “First Pick” izango du “. Torneoa edo kanporaketa hiru edo bost partida baino gehiagorako jokatzen bada, txandakatu egingo dira aukerak, eta ezin izango da jarraian aukerarik errepikatu.

4. Partidako prozedura

4.1 Partida aurretik

4.1.1. Partidaren fitxa

Txapelketa bat hasten denean, automatikoki sortzen da webgunean talde bakoitzeko jokalariek honako hauek egin ahal izateko partida: • Bi taldeetako kide bakoitzaren “Inbokatzailearen izena” bistaratu. • Partidaren emaitza sartu.

4.1.2. Partidaren sortzailea

Partida sortzearen arduraduna web-orrian urdinez markatutako jokalaria/taldea izango da, eta goiko aldean kokatuta egongo da liskarren koadroan. Edozein arrazoirengatik biak ados jartzen bazarete eta beste jokalariak/taldeak sortzen badu, ez dago inolako arazorik. Partidak izan behar dituen ezaugarriak hurrengo puntuan azaltzen dira.

4.1.3. Zerbitzariaren konfigurazioa

Partiduaren konfigurazioak honako ezaugarri hauek izan beharko ditu:

• Partidaren izena: 1. taldea vs 2. taldea

• Zerbitzariaren kokapena: Europa Mendebaldea (EU West)

• Mapa: La Grieta del Invocador

• Jokatzeko modua: Torneo de reclutamiento

• Hasierako ekipoa: (3.2 puntua)

• Ikusleak: guztiak

4.1.4. Itxaronaldia/ez aurkeztua

Bi jokalari/taldeetako bat aurkezten ez denean, kortesiazko 15 minutu ematen dira hura aurkez dadin. Denbora horren ondoren agertzen ez bada, garaipen lehenetsi bat (defwin) emango zaio norgehiagoka horretan dagoen jokalari/taldeari. Jokalari/talde horrek horren berri eman behar die antolatzaileei, “Aurkeztu gabeko aurkaria” motako protesta baten bidez, eta arbitroei jakinarazi behar die aurkaria ez dela agertu eta horren arabera jokatzen dutela.

4.1.5. TBA erronda

Txapelketa/ekitaldi bateko liskarrak sortzen direnean, non inskripzioek ez duten bete liskarren koadroa (bracket) modu perfektuan kokatzeko behar den plaza kopurua, jokalari/talde batzuk ausaz pasatzen dira hurrengo txandara, lehen kanporaketan aurkaririk ez dagoelako.

4.2. Partidan zehar

4.2.1. Partida etetea

Jokalari bat partidatik deskonektatzen bada lehen bost minutuetan, bere taldeak hamabost minutuko etenaldia izango du, eta luzagarria izango da bi taldeak ados badaude. Jokalari honek itxaronaldian birkonektatzea lortzen ez badu, partidak aurrera egingo du. Jokalaria partidara berriz konektatu ahal izango da, ahal duenean. Talde bakoitzak hamabost minutuko etenaldia du eskura, hasierako bost minutuen barruan, betiere arazo teknikoengatik bada. Partida berriro hasi ahal izango da (partida zerotik birjarri), baldin eta erori aurretik “lehen odola” lortu ez bada, dorreren bat suntsitu bada eta bi taldeak ados badaude. Hori gertatzen bada, partida pick eta bans berberekin jokatu beharko da.

4.2.2. Partida borondatez uztea

Ez dago baimenduta jokalari edo talde batek ere abian dagoen partida bat bertan behera uztea. Baliozko justifikaziorik gabe gertatzen bada, liskarra galdutzat joko da eta dagokion zehapena ezarriko zaio.

Arazoak bi taldeei eragiten dienean (joko-zerbitzarien erorketa, etab.), jokoan dagoen partida baliogabetuta geratzen da, eta berriro jokatu beharko da.

4.3. Partidaren ondoren
4.3.1. Sartu emaitza

Partida amaitzean, taldeko jokalari edo kapitainak epaileengana jo beharko du emaitza adierazteko.

Bi taldeek emaitza baieztatzen badute partida amaitutzat emango da, hurrengo kanporaketan garaile atera den taldea sartuz.

Azken emaitzan desadostasunik badago, jokalariek partidaren emaitza argitzeko frogak aurkeztu beharko dituzte. Aldiz, inork ez badu frogarik aurkezten, partida baliogabetzat joko da hamar minuturen buruan, eta, beraz, talde bakar bat ere ez da pasako hurrengo kanporaketara.

4.3.2. Ikerketa eskaera

Talde bat partidan zehar arauen urraketa baten biktima sentitzen denean, hark ez du partida eten behar une horretan, ez baita amaitu. Behin partida amaituta, jokalariak ikerketa formala eska dezake torneoaren antolatzaileekin.

5. Aurrez aurreko txapelketak (Lan)
5.1. Inskripzioa

Zure taldea aurrez aurreko txapelketa baterako behar bezala inskribatzeko, taldekide guztiek web-orrian erregistratuta egon beharko dute. Gainera, horietako bakoitzak bere datu pertsonalak behar bezala sartuta eduki beharko ditu profilaren konfigurazioan.

Horrelako ekitaldiek lan handia eskatzen dute antolakuntzaren aldetik. Hori dela eta, zure taldea inskribatzeko eskatzen dizugu, baldin eta zure asistentzia ziurtasunez jakiten baduzu. Izena emateak, eta gero ez aurkezteak, ordutegi-aldaketak eta hainbat arazo ekar ditzake. Beraz, izena ematea eskatzen dizugu bertaratuko zarela erabat ziur zaudenean.

Ekitaldi presentziala egiten den hiritik urrun dauden lekuetatik datozen taldeek posta elektroniko bat bidali ahal izango dute adrian@anderground.es helbidera, joan-etorrietan eta ostatuan aurrezteko. Horrekin, talde horiek larunbatean joan ahal izango dira ekitaldira, ostiralean beharrean, arauetan ezarrita dagoen bezala.

5.2. Ordutegiak

Aurrez aurreko txapelketa/ekitaldi bakoitzean, liskarren ordutegiak behar besteko denboraz argitaratzen dira. Hala ere, horrelako txapelketetan izena eman duten jokalariei/taldeei ordutegiak argitaratzeko adi egoteko eskatzen diegu.

Jokalari/talde bat ez bada partida batera aurreikusitako orduan aurkezten, antolakuntzari berandu iritsi dela jakinarazi gabe, honek bere partida galduko du eta horrela torneotik kanporatuko dute.

Oro har, liskarretarako ezartzen diren ordutegiek ordubeteko tartea dute puntuz puntuko orduetan (adibidez: 16:00, 17:00, 18:00 …). Inolako arazorik ez sortzeko, parte hartzen duten taldeei eskatzen diegu topaketarako aurreikusitako ordua baino ordu laurden lehenago egon daitezela bertan.

5.3. Txapelketa igarotzea

Txapelketa/ekitaldi bakoitzean, pertsona bat (arbitroa) arduratuko da parte-hartzaileei horren inguruan sor dakizkiekeen zalantzak azaltzeaz, zuzentzeaz eta konpontzeaz. Horregatik, araudi hau irakurrita konpondu ez duzun zalantzarik izanez gero, pertsona horri galdetu besterik ez duzu egin behar, edo nahiago baduzu, mezu elektroniko bat bidal dezakezu uniencounter@hotmail.com-era.

Partida edo txapelketa baten ondorioz arazoren bat izanez gero, arbitroei jakinarazi beharko diezu. Arbitroek egoera aztertuko dute eta horretarako erabakirik egokiena hartuko dute.

Erabat debekatuta dago partida geldiaraztea arbitroei arrazoia aldez aurretik jakinarazi gabe. Arbitroek uzten dizutenean egingo da. Ekintza hau behin baino gehiagotan egiteak partida galtzea ekar dezake, baita torneotik kanporatzea ere.

Partidetan zehar, guztiz debekatuta dago beste pertsona batzuekiko hitz oldarkorrak erabiltzea, lankideak edo aurkariak izan. Kontuan izan, normalean, torneoak eremu publikoetan egoten direla, zure hitzek kalte egin diezaieketen haurrak egon daitezkeen lekuetan. Horregatik, izan zaitez zuhurra, eta libratu behar baduzu, ospa ezazu torneotik kanpo.

Partida bakoitza amaitzean, zure hurrengo partidari edo beste edozein zalantzari buruzko informazioa lortzeko, arbitroengana edo webgunera jo beharko duzu. Arbitroek txapelketaren berri emango dizute eta zalantza guztiak argituko dituzte.

5.4. Periferikoak

Uneincounter ekitaldi/txapelketa presentzial guztietarako, txapelketa inolako arazorik gabe jokatzeko beharrezkoak diren periferikoak jartzen ditu parte-hartzaileen eskura. Parte-hartzaile bakoitzak teklatua, sagua eta entzungailuak izango ditu.

Uniencounterretik nahi dugu parte-hartzaile bakoitzak gure txapelketa bakoitzean etekinik onena eman ahal izatea. Horregatik, gure partaideei periferiko propioak erabiltzeko aukera ematen diegu (teklatua, sagua, entzungailuak, alfonbratxoak, eta abar). Parte-hartzaile batek bere periferikoak erabili behar dituenean, erakundeak emandako periferikoak atera eta arbitroei eman beharko dizkie. Aldaketa-prozesu horretan edozein periferikoren galera lanpostu horretan eserita dagoen pertsonaren kontura izango da. Adi egon, eta ondo egin gauzak, prestaketa on orok du bere fruitua.

SARIAK

1. Talde Sailkatua: 250 €

2. Talde Sailkatua: 100 €